Magnetická hra - Šibenice
Kód: 6034052Související produkty
Smart Games - jsou jedinečnou kombinací společenské hry a hlavolamu. Smart Games Tangramy Zvířata - dětská logická hra od 5 let. Tangoes Animals je magnetická cestovní...
Smart Games - jsou jedinečnou kombinací společenské hry a hlavolamu, určené především pro děti předškolního a školního věku. Smart Games Čarovný les (Magic Forest) - dětská...
Novinka roku 2012 Noemova archa ze série Smart Games. Smart Games - jsou jedinečnou kombinací společenské hry a hlavolamu, určené především pro děti předškolního a...
Oblíbená společenská hra v magnetické podobě a praktickém balení. Tato cestovní verze Člověče, nezlob se! je opatřena magnety, což usnadňuje hraní např. v autě nebo kdekoli na...
Oblekněte dvě dívky výběrem z 30 magnetů oblečení a doplňků. Můžete kombinovat různé barvy a vzory, dokud neobjevíte nejslušivější kombinaci. Hra nabízí kreativní zábavu na cesty.
Rummikub XXL od Piatnik je tu právě pro vás! Tato oblíbená hra, založená na principu vytváření číselných postupek a skupin, je nyní dostupná ve verzi s extra velkými kameny,...
Detailní popis produktu
- 126 magnetických symbolů písmen
- 11 magnetických dílků zebry a šibenice
- hrací desku
Doplňkové parametry
Kategorie: | Cestovní magnetické hry |
---|---|
? Minimální věk: | 6 |
? Min. počet hráčů: | 2 |
Položka byla vyprodána… |
Krásně malované šachy a hra dáma v jednom kufříku s dřevěnými figurkami. Pro děti od 6 let.
Krásné klubové šachy v dřevěné kazetě. Figurky jsou uvnitř kazety uspořádány do boxů.
Jedna z nejpopulárnějších deskových her světa, která se stala i sportovním odvětvím. Hra obsahuje 32 dřevěných figurek a hrací plán z tvrdého papíru. Rozměry výrobku 365 x 190 x...
MINCE - 50 karet nabízí pestrý výběr hádanek, her a triků, které vyžadují logické myšlení, kreativitu a dovednost. Některé jsou překvapivě snadné, jiné složitější a někdy jsou...
Mazescape je fascinující a poutavá hra s bludišti pro jednoho hráče, která zaručuje intenzivní chvíle, kdy budete hledat cestu ven. Je to hra, kterou si můžete vzít kamkoli s...
Jak přemístit jednu zápalku, aby proměnila hvězdu v deset trojúhelníků nebo otočila hlavou slepice? 50 netradičních hlavolamů prověří a zlepší logické uvažování a prostorovou...
Trojúhelník, kruh, čtverec - kostky určují, jak často by se jednotlivé symboly měly objevit v kole nabídek. Všichni hráči si své symboly vybírají tajně. POK je mazaná, zábavná...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.